Friday, April 24, 2015

Tok Inspirerad!


Oj, det har blivit vår i Bryssel!

Och då får jag besök av härligaste Mari Strenghielm bloggare och stylist och Lina Östling fotograf. Sicka dagar, jag har full nytändning och nu skall minnsan allt ändras! Under dagarna som kommer skall jag klura på hur bloggen skall se ut. Kan nog tänkas att den kommer att vara på Svenska framöver. Kanske ni kommer att få se mer mat mindre blommor och mer vintage. Eller kanske bara mer av allt! Ni kommer att få se mer av mitt vardagliga liv både dom härliga dagarna och dom fulla av tårar. Jag får lära mig att stava ordentligt... innan dess får ni ha överseende med alla stavfel! 
Njut av er dag det skall jag göra, för här är det 25 grader varmt och full sol! 




 Table: Madame Stoltz
Chairs: market find
Bbq: homemade

No comments:

Post a Comment